You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "
RSS

Sarawak..


Mggu lps..aku join public speaking mandarin kt Sarawak...
Sarawak mmg nice place..
orgnyer pn sgt peramah...
aku kt sne dr ari jumaat cmpi ahad..
udara kt sana sgt segar..
mybe cz byk pokok...
n pemandangan dia pn sgt cntik...
mmg tol2 pengalaman yg xdpt aku lupe kan..
yg wt lg best cz pegi dgn lecturer..
Ainol laoshi dan Zhang laoshi..
diorg sgt sporting.. bkn stkt kaki jalan.. tp juga kaki gambar...
pengalaman yg xblh lupe, kami jln kire 15minit utk cri nsi ayam penyet..
cz kate driver taxi, nsi ayam penyek cni len dr lain..
jd laoshi n yg lain teruja nk rse.. slain dua org laoshi tu, de sorg lg kawan aku..
nme dia suffian.. mmg peramah n nice person...
time public speaking tu pn, aku dpt ramai kwn baru..
diorg mmg peramah n xsombong.. kitorg smpt bertukar num telefon n FB..
tq korg...
tp aku nk ucapkan terima kasih pada Zhang Laoshi dan Lim Laoshi cz aku pluang aku tok msok pertandingan tu.. xiexie nimen.. wo hen gan xie de...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment