You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "
RSS

Wanita Idaman

"Janganlah kamu mengahwini wanita kerana paras rupa yang cantik, mungkin paras rupa itu membawa kehancuran, jangan kamu kahwini wanita kerana hartanya kerana berkemungkinan harta itu membawa kepada kezaliman. Tetapi kahwinlah wanita kerana agamanya, seorang wanita hamba yang hitam yang menghayati agama sesungguhnya lebih baik"

  1. Wanita yg menjadikan anda lelaki yg lebih baik. Pada dasarnya seorang lelaki yang mempunyai kekasih atau istri yang hebat akan berkata pasangannya lah yang membuatnya ingin menjadi orang yang lebih baik.
  2. Wanita yang mencintai anda sepenuh hati. Jika anda menemukan wanita yang mencintai anda sepenuh hati, mau menerima anda apa adanya jangan sia-siakan dia. Tentunya setiap manusia itu mempunyaikebiasaan yang menjengkelkan, tapi jika ia mencintai anda sepenuh hati,pasti dia bisa memakluminya.
  3. Wanita yang cepat akrab dengan teman dan keluarga kekasihnya. Teman yang baik sangat menghargai orang-orang yang dianggap penting bagi kekasihnya.
  4. Wanita yang pandai mengontrol emosi. Pada dasarnya semua wanita cenderung tukang ngomel. Pasangan yang baik tau bila waktunya menahan amarah n bila waktu yang tepat untuk mengeluarkannya.
  5. Wanita yang menghargai menghargai kepribadian kekasihnya. Secara tak sedar kadang kepribadian lelaki berubah karena permintaan kekasihnya.
  6. Wanita yang menghormati kekasihnya. Hal ini penting!!. Lelaki akan senang jika punya kekasihnya menghargai n menghormatinya sebagai seorang lelaki.
  7. Wanita yang cantik. Layaknya istri,pasangan yang hebat pastinya juga ingin terlihat cantik dimata kekasihnya.
  8. Wanita yang satu hati soal seks. Ketidak cocokan masalah seks mendatangkan problem yang mengganjal dalam hubungan anda.
  9. Wanita yang cerdas. Wanita yang cerdas akan mempunyai berbagai macam cara yang bisa membuat kekasihnya tidak bosan jika berada di dekatnya.
  10. Wanita yang berdikari. Tak ada seorang lelaki yang ingin menjadi baby sitter kekasihnya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment